Dag 15 Bardenas Reales

13 augustus 2022 - Sádaba, Spanje

Dag 15, 13 augustus

Jaap vertrekt vanochtend op tijd voor zijn fietstour. De kinderen en ik doen rustig aan en gaan vanaf 9 uur in de opruimstand. Met elkaar pakken we de matjes en slaapzakken in en halen we de tenten uit elkaar. Alles past makkelijk in de auto en om half 11 rijden we de camping af.

We treffen Jaap in een dorpje vlak voor Pamplona en rijden daarna samen verder naar Bardenas Reales. Bij het informatiecentrum krijgen we een kaart en wat tips mbt de route. Het is lekker warm (gemiddeld zo'n 38 graden) en er staat flink wat wind. We mogen niet zo hard rijden omdat de weg onverhard is, dus laten we de ramen open. Ook wel zo makkelijk foto's maken ;-)

IMG_20220813_150451591_HDR

IMG_20220813_140236950_HDR

Na de route door het park rijden we door naar onze slaapplaats Hospederia Sabada. We lopen door het dorpje op zoek naar wat te eten (op een zak chips na niets) en drinken wat op een terras. We bezoeken het plaatselijke kasteel en lopen dan weer terug. Afgezien van de vliegen is daar een heerlijk terras waar we een biertje drinken. De kinderen gaan naar hun kamer om daar te chillen.