Dag 19 en 20, de terugreis

17 augustus 2022 - Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk

Dag 19, 17 augustus

Na een korte nacht (het onweerde tot laat en de wekker ging vroeg) rijden we om 7.30 de camping af. Bij de bakker haal ik wat brood en we gaan op weg naar Frankrijk. De route loopt dwars door de Pyreneeën en is prachtig! Na ruim 2 uur bergweggetjes rijden we in Pau de snelweg op. In de buurt van onze overnachtingsplek doen we boodschappen bij de Lidl. We halen daar maaltijdsalade en nog wat eten en drinken voor morgen onderweg.

Om stipt 16.00 uur rijden we camping Parc de Fierbois op. Bij het zien van het zwembad is Luuk snel in zwembroek en naar het zwembad verdwenen. Bij de receptie krijg ik de sleutel van onze boomhut voor deze nacht en een tasje met benodigdheden. De boomhut is aan de rand van de camping en de auto mag eronder staan. Er is geen electra, maar wel een ecotoilet met zaagsel. Jaap hangt de tenten te drogen.

Jaap gaat even zwemmen in het meer en Fenna en ik sluiten aan in het zwembad. Daarna eten we op het terras van de boomhut onze maaltijdsalade en Fenna en Luuk halen daarna een ijsje. Na nog een potje Beverbende 'by Candlelight ' is het tijd om te gaan slapen.

Dag 20, 18 augustus

Om half 9 wordt de mand met ontbijt gebracht. Luuk takelt deze naar boven. Voor iedereen is er een croissant of pain Chocolat, er is stokbrood met allerlei smeersels, jus d'orange, koffie en warme chocolademelk.

Na het ontbijt laden we de auto in, de tenten zijn inmiddels volledig droog  en we rijden rond half 10 de camping af.